« 地方巡業 | Main | 私鉄沿線 »

2009.09.04

小野

といえば伸二より大輔の、
大ちんが、久々駒沢屋内登場!、
だったんだけど、もちろん行けず。
まぁ、タダじゃないわけだし。笑。
それにつけても、
F初勝利(3-2湘南、湘南はこれで3連敗)、
おめでとうございます。
大ちんの弟子たる、
ウチ期待の若手アラは行ってたかな?

|

« 地方巡業 | Main | 私鉄沿線 »

Futsal」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/15384/46125794

Listed below are links to weblogs that reference 小野:

« 地方巡業 | Main | 私鉄沿線 »